Toelichting:
Afgelopen zomer was ik waanzinnig verliefd op een man. Dat hele gedoe kun je hier lezen. Hij vond mij ook erg leuk, maar was niet verliefd op mij. Het heeft me heel veel pijn en moeite gekost om hem uit mijn hoofd en hart te zetten.
Ondertussen wat gerommeld met anderen. Met carnaval was ik lekker aan het dansen met een jongen, komt dus de bewuste man (van deze zomer) ineens op mij af, zoent me vol op mijn mond... Die ander was dus weg .
Goed, ff bijgekletst en hij zou me bellen om nog eens iets af te spreken.
Gisteren dus uiteten geweest. Was gezellig. Maar....
Nu is hij dus helemaal stapelgek van mij. Hij heeft me sinds carnaval niet meer uit zijn hoofd kunnen zetten, weet nu zeker dat ik de vrouw van zijn leven ben...
Ik ben heel duidelijk geweest. Ik heb gezegd dat ik niet verliefd meer ben en het ook niet meer word. Ik vind hem leuk, ik wil ook best nog wel met hem sexen (gewoon lust), maar that's it. Hij zei echter dat hij me niet zo maar wilde laten gaan. Hij gelooft ook niet dat ik zeker weet dat ik niet meer verliefd word.
En zojuist belde hij op. Of ik zondag wat te doen heb. Ja dus. Maar hij wil echt super zijn best doen om mij voor zich te winnen. Eerlijk gezegd vind ik het niet eens vleiend... Ik vind het leuk om iets met hem te doen, want ik mag hem graag, maar op deze manier weet ik het niet...
Afstand houden om hem 'tegen zichzelf te beschermen'? Of heeft hij zijn eigen verantwoordelijkheid en ben ik duidelijk genoeg geweest?
Veel suc6 met je beslissing!!!!
Hij wilde zeker ff kijken of er iets anders te krijgen was..?
nou succes ermee!
Je voorkomt een hoop problemen door vanaf nu duidelijk te zijn.
quote:Ja, ik weet ook wel wat het verstandigste is...
Op dinsdag 02 april 2002 19:56 schreef Brad het volgende:
wees maar de meest wijze persoon en houd de afstand. Jij kan makkelijk afstand nemen na sex of enig ander samen zijn. Hij echter niet.Je voorkomt een hoop problemen door vanaf nu duidelijk te zijn.
Blleeeghh, ik weet ook wel dat dat geen argument mag zijn.
Maar soms heb ik gewoon zin om eens alleen aan mezelf te denken, en niet altijd en eeuwig rekening te houden met de gevoelens van anderen...
quote:Hou dan rekening met alleen je eigen gevoelens en hou hem aan het lijntje, boeit jou het.
Op dinsdag 02 april 2002 20:01 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja, ik weet ook wel wat het verstandigste is...
Maar hij is wel gezellig, hij heeft een leuk schip om mee te varen en de sex was ook oke.
En indertijd heeft hij mij ook wel een beetje aan het lijntje gehouden...Blleeeghh, ik weet ook wel dat dat geen argument mag zijn.
Maar soms heb ik gewoon zin om eens alleen aan mezelf te denken, en niet altijd en eeuwig rekening te houden met de gevoelens van anderen...
Maar onthoud de consequenties dat het later vervelend kan worden.
quote:Confronteren met zichzelf en met name z'n gedrag tegenover jou en dan aan de hand van zijn reacties hierop je eigen conclusies trekken.
Op dinsdag 02 april 2002 19:18 schreef Moonah het volgende:Wat moet ik nou met die man....???
Eh, wat is precies het probleem?
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 02-04-2002 20:16]
quote:Nou, dat ik best wel zin heb om af en toe leuke dingen met hem te doen, maar dat ik hem geen valse hoop wil geven. En dat ik er dus voor mezelf niet over uit ben of het egoistisch is als ik gewoon doe waar ik zin in heb terwijl ik wel eerlijk naar hem ben. Snappie?
Op dinsdag 02 april 2002 20:12 schreef Nuoro het volgende:
Wat is precies het probleem?
quote:Ik denk wel dat hij er oprecht van baalt. Hij gaf ook toe dattie met carnaval wel jaloezie voelde.
Op dinsdag 02 april 2002 20:05 schreef shmoopy het volgende:
Hij kan het gewoon niet uitstaan dat je niet meer verliefd op hem bent,denk ik.
Laat me raden die "man" had al een relatie wat vlak voor carnaval uit is gegaan? Daarna ben je ineens wel goed genoeg!
Als dat zo is, dan is hij niet helemaal oprecht: wegwezen dus!
quote:Nee. Dat is niet zo. Ik ben wel goed maar niet gek
Op dinsdag 02 april 2002 20:17 schreef Jorrit het volgende:
Andere invalshoek:Laat me raden die "man" had al een relatie wat vlak voor carnaval uit is gegaan? Daarna ben je ineens wel goed genoeg!
Als dat zo is, dan is hij niet helemaal oprecht: wegwezen dus!
quote:Ah. In dat geval: jezelf confronteren met wat je nou eigenlijk wil en dan met name over wat je precies van hem wilt en aan de uitkomst daarvan je conclusies trekken. Snappie?
Op dinsdag 02 april 2002 20:16 schreef Moonah het volgende:[..]
Nou, dat ik best wel zin heb om af en toe leuke dingen met hem te doen, maar dat ik hem geen valse hoop wil geven. En dat ik er dus voor mezelf niet over uit ben of het egoistisch is als ik gewoon doe waar ik zin in heb terwijl ik wel eerlijk naar hem ben. Snappie?
.
* DarkElf knuffelt Moonah
Mooie wijsheid:
Als je zelf niet duidelijk tegen jezelf bent, hoe kan het dan duidelijk voor een ander zijn?
quote:Ik heb zelf ook het idee dat het dat is. En ik denk idd dat ik dus maar beter afstand kan houden.
Op dinsdag 02 april 2002 20:32 schreef Angeles het volgende:
Volgens mij wil hij gewoon hebben wat hij niet kan krijgen. Toen jij verliefd op hem was hoefde het voor hem niet. Nu jij geen interesse meer hebt ben je opeens interessant. Ik heb het idee dat het hem meer om het veroveren te doen is. Ik zou persoonlijk wel afstand van hem houden. Er zijn genoeg mensen op de wereld om plezier mee te hebben.
quote:...was dit een "doodbloeder" ???
Op dinsdag 02 april 2002 20:37 schreef Kreator het volgende:
...zo'n groovy chick als jij kan toch elke vent om der vinger winden?
Ik denk dat ze een echte vent in bed moet hebben (en ik nog niet eens haar post gelezen, hahahaha)...
Dus...
-edit-geen plaatjes-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 03-04-2002 10:24]
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 20:37 schreef Kreator het volgende:
...zo'n groovy chick als jij kan toch elke vent om der vinger winden?
Best lekker op z'n tijd!
(Nu ik er over nadenk lijkt dit wel een voorwaarde om over een langdurige relatie te komen! Lamaar, ik dwaal af!)
quote:Did he pitch a tent?
Op dinsdag 02 april 2002 21:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Eh, ja, dat zou misschien wel kunnen...
Maar ik ben niet zo van "ff sex met zomaar iemand".
Met deze man had ik dat dus nog best wel gewild, maar geen relatie.
Hihi, dit weekend was een vriend van mij hier en met hem heb ik wel lekker geknuffeld. Alles was duidelijk, niet verliefd, wel lekker samen in bed liggen.
-edit-hou eens op met die irritante icons-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 03-04-2002 10:25]
quote:Je kunt wel denken: hij is verantwoordelijk voor z'n eigen gevoel, maar in de praktijk zal het er al snel op neer komen dat jij degene bent die de grenzen moet stellen en vervolgens constant moet bewaken. ["nee, ik wil ECHT niets met je..."] Een beetje leuk contact is al snel voorbij als je je daar mee bezig moet houden.
Op dinsdag 02 april 2002 19:18 schreef Moonah het volgende:Afstand houden om hem 'tegen zichzelf te beschermen'? Of heeft hij zijn eigen verantwoordelijkheid en ben ik duidelijk genoeg geweest?
Ik ga het contact niet voortzetten. Het leidt nl nergens toe. Want wat hij wil kan ik hem niet geven. En dat ziet hij nu niet. Liefde maakt immers blind... (Weet ik zelf aaaaaaalles van )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |